Известие

Collapse
No announcement yet.

тракане откъм ремъците - jtd

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Ако сложиш 15w40 след време може да сменяш и турбина.И аз имах едно тракане и смених всички ремъци и ролки,обтегача на пистовият ремък;шайбата на алтернатора;лагера на климатика и накрая се оказа демпферната шайба, която беше нова, на 7-8хиляди.Но когато махнех пистовият ремък тракането изчезваше.
    Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDmQ 200 к.с.

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от kaicata83 Покажи съобщение
      незнам,ако се смени маслото с друго със по голям вискозитет и с добавка в него да ли няма да утихне мотора ???След като загрее след 50градуса и почва,,значи маслото е тънко и вискозитет нисък,аз така си го обяснавам,,,незнам дали може 15w40 дасе сложи,,,,притеснява ме турбото с по гасто масло ???
      абе карай си с 5w40 бе тая верига заводско си е така
      156 2.4JTD 136+ PS

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от kaicata83 Покажи съобщение
        незнам,ако се смени маслото с друго със по голям вискозитет и с добавка в него да ли няма да утихне мотора ???След като загрее след 50градуса и почва,,значи маслото е тънко и вискозитет нисък,аз така си го обяснавам,,,незнам дали може 15w40 дасе сложи,,,,притеснява ме турбото с по гасто масло ???
        И кое те кара да мислиш, че като увеличаваш W индекса, по някакъв начин, той дава отражение на вискозитета на маслото при +50*C ?
        Маслото няма да ти реши проблема с тракането. Трябва да се смени помпапата и най-добре, когато се сменя, да се разкара и балансиращия вал, защото той е в основата на това тракане.
        Между другото маслените помпи на бензиновите и дизеловите 5-ци на FIAT са взаимозаменяеми
        Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
        Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
        Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
        Alfa Romeo 156, 2.0TS

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от AlfaMan Покажи съобщение
          И кое те кара да мислиш, че като увеличаваш W индекса, по някакъв начин, той дава отражение на вискозитета на маслото при +50*C ?
          Маслото няма да ти реши проблема с тракането. Трябва да се смени помпапата и най-добре, когато се сменя, да се разкара и балансиращия вал, защото той е в основата на това тракане.
          Между другото маслените помпи на бензиновите и дизеловите 5-ци на FIAT са взаимозаменяеми
          Да вземе да махне двигателя, ще си реши проблема. Що трябва само един балансиращ вал да маха? Тея тъпи италианци само излишни работи слагат да тракат
          Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
          156 1.8TS 16V (01.2001)
          147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
          0879369082

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от NightRider Покажи съобщение
            Да вземе да махне двигателя, ще си реши проблема. Що трябва само един балансиращ вал да маха? Тея тъпи италианци само излишни работи слагат да тракат
            батка негро майна, при 140 и 150-ките са го махнали те, при 136-ците ако ние не си го махнем няма кой друг!
            156 2.4JTD 136+ PS

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от Jivko7777 Покажи съобщение
              батка негро майна, при 140 и 150-ките са го махнали те, при 136-ците ако ние не си го махнем няма кой друг!
              Махнали са го, ама дали не са предвидили нещо друго? Не съм спец в това и ми е интересно та затова питам. Не мисля, че ние сме по-гениални от създателите
              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
              156 1.8TS 16V (01.2001)
              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
              0879369082

              Comment


              • #37
                И как се маха тоя вал >???повечето маистори казват тва е невазможно.даите повече инфо как става ?

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от kaicata83 Покажи съобщение
                  И как се маха тоя вал >???повечето маистори казват тва е невазможно.даите повече инфо как става ?
                  не се занимавай с глупости колата нищо и няма всички са така просто споко
                  156 2.4JTD 136+ PS

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от kaicata83 Покажи съобщение
                    И как се маха тоя вал >???повечето маистори казват тва е невазможно.даите повече инфо как става ?
                    Махаш маслената помпа, махаш скоростната кутия и след това вала, ама ако ще правиш това по добре му смени лагерите и си го остави.
                    sigpic
                    Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                    Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                    Comment


                    • #40
                      смисал да му сменя лагерите на тоя вал,,,ама каде да си го оставя ? на колата ли? или имаш предвид да си го запазя като част........неможели да ги сменя тия лагери и вала да си остане на мястото ???

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от kaicata83 Покажи съобщение
                        смисал да му сменя лагерите на тоя вал,,,ама каде да си го оставя ? на колата ли? или имаш предвид да си го запазя като част........неможели да ги сменя тия лагери и вала да си остане на мястото ???
                        Да смениш лагерите на вала и да оставиш вала да си се върти, а не в мазето.
                        156 2.0TS 155hp; Suzuki GSX-R600

                        Comment


                        • #42
                          Колеги моят баланс вал е отстранен вече 70 хиляди километра и колата няма проблем.Не се свалят скорости вала излиза от страната на демферната шайба,като се свали капака с маслената помпа, има зегерка и вала излиза.Моя го свалих и му изпилих с флекса шпонката или канала който се зацепва в маслената помпа и го върнах пак вътре няма ядове.Само да поясня файда от нова маслена помпа с капак няма или 900 лв излишни.Пробвах с нова помпа пак трака,защо?Защото се разбива канала на вала където лагерува на капака на маслената помпа.Файда от този вал няма освен тракането.Ремонта не е лек но няма тракане и звука е истински.Доколкото вала, той е така балансиран че няма ефект от него като го завъртиш има прекрасна инерция така че не виждам файда от него.

                          Comment


                          • #43
                            http://img.photobucket.com/albums/v1...66/oilpump.jpg

                            колега коя шпонка си изпилил,,,виж на снимката,,това което зацепва(това като мотовилка)тава ли изпили или нешто по вала????
                            Last edited by tonov; d.m.y г., 19:32.

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от pironkov66 Покажи съобщение
                              Колеги моят баланс вал е отстранен вече 70 хиляди километра и колата няма проблем.Не се свалят скорости вала излиза от страната на демферната шайба,като се свали капака с маслената помпа, има зегерка и вала излиза.Моя го свалих и му изпилих с флекса шпонката или канала който се зацепва в маслената помпа и го върнах пак вътре няма ядове.Само да поясня файда от нова маслена помпа с капак няма или 900 лв излишни.Пробвах с нова помпа пак трака,защо?Защото се разбива канала на вала където лагерува на капака на маслената помпа.Файда от този вал няма освен тракането.Ремонта не е лек но няма тракане и звука е истински.Доколкото вала, той е така балансиран че няма ефект от него като го завъртиш има прекрасна инерция така че не виждам файда от него.

                              Да, кутията се сваля ако искаш да смениш лагерите или по точно задния лагер
                              sigpic
                              Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
                              Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

                              Comment


                              • #45
                                Колега изпилва се на баланс вала стърчащото нещо което се зацепва на капака който си снимал .Не колелата с веригата а третото нещо което е кръгло с процеп.По капака и маслената помпа нищо не се пили. След испилването на баланс вала се осъкатява завинаги вече не се зацепва.Извинявам се за езика но така най разбираемо мога да го обясня.

                                Comment

                                Working...
                                X